අහස සේ නුඹ අනන්තයි....

Thursday, August 8, 2013

සැඟවී ගිය නුඹේ සෙනෙහේ.... හද රිද්දනවා රහසේ....



= බබා


ම්ම්ම්ම්... කියන්න පැටියෝ


= මo ඊයේ හීනෙන් බය වෙලා අහැරුනා... දොයිය ගියෙත් නැ එළි වෙනකන්...


ඈයි පැටියෝ ඒ..? ඉතින් මට ගන්න එපැයි ඒ වෙලාවේ...


= පාන්දර 2ට බබාව අහැරවන්න හිතුනේ නැ මට... පව්නේ මගේ වස්තුව...


ඒත් ඔයාට අයිතියක් තියෙනවා පැටියෝ ඒකට.. මීට පස්සේ ඕන වෙලාවක මට ගන්න හොදේ... ළග නැතත් ළගින්ම ඉන්නවා මගේ පැටියා ගාවින්... තෙරුනාද සුදූ...


= යා... උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා....


උම්ම්ම්ම්ම්ම්මා.... දැන් හොද ළමයා වගේ දොයියගන්න ටිකක්... ඔලුවෙ කැක්කුම හැදෙයි නිදිමරපු නිසා...


= නින්ද යනකන් ළගින් ඉන්නකෝ මන් ගාවින්... මට පාලුයි බබා...


කෝ එහෙනම් එන්න පැටියෝ මට තුරුල් වෙලා දොයියගන්න මැණික... උම්ම්ම්ම්මා...


= තුරුල් වෙලා විතරක් මදී බබා... අතයි කකුලයි ඈග උඩින් දාලා බදාගෙන දොයියන්නේ මo... හී...හී...


හා ඉතින් මගේ ඈග උඩම දොයියහන්කෝ එහෙනම්... මැට්ටී...


= ආහ්... මo මැට්ටියෙක් වගේද පේන්නේ... බතලයා...


හැපූ... පව් නෑද්ද මැණික මo... මෙච්චර හැන්ඩියා වගේ ඉන්න කොල්ලට බතලයා කියන්නෙපා...


= මටත් මැට්ටී කියන්නෙපා ඒනම්...


හලී... හලී.. දැන් ඈතී වලී දැම්මා... ගුටි නොකා දොයියගන්න සුදූ... ඈහැරුනාම මට ගන්නකෝ


= හා... උම්ම්ම්ම්ම්ම්මාහ්.... ආදරෙයි ගොඩාක් මගෙ වස්තුවට...


උම්ම්ම්ම්ම්මා.... උම්ම්ම්ම්ම්ම්මා.... මාත් ආදරෙයි මැණිකට... ස්වීට් ඩ්‍රීම්ස් බබා...



අදින් පසුව නෑ අප හමුවන්නේ... 
මේ අවසන් දිනයයි..... 
සසර පුරාවට අත්වැල් බැඳ ආ 
ගමන මෙයින් නිම වෙයි..... 

වරද මගේදැයි... 

වරද ඔබේදැයි 
නොඅසමි ඔබගෙන් මතු දවසේ... 
එකම මගක යන දෙදෙනෙකු වෙමු අපි 
නන්නාදුනනා අය විලසේ...

4 comments:

  1. පරණ මතක නම් හිතෙන් අයින් වෙන තරමට හොඳයි. නැත්නම් ආයෙත් ආයෙමත් ඉහලට ඇවිදින් වද දෙන්න ගන්නවා පරණ මතකයන්. ආදරේට වඩා විරහව ගැන කරුණු කාරණා, ගී කවි , පබැඳුම් ලියවිලා තියෙන්නේ ලබා ගන්නට බැරි වුන ආදරයන් ගැන. ඒ මතක එච්චරටම සුන්දර නිදා. ආදරේ ලස්සනයි වගේම විඳවීමත් එහෙමයි. මොනව උනත් අපි හැම එකාම ඔය විදිහට තොඳොල් වෙලා ඇති තමන්ගේ ආදරේ ඉස්සරහදි.

    ReplyDelete
  2. ජීවිතේ කවියක්

    ආදරේ එහි සුන්දර වදනක්

    කඳුළැලි බිඳක් හසරැළි පොදක්

    එකට එක් වූ විට දෑනෙයි

    පෙර නොවිඳී රසයක්

    ReplyDelete
  3. sada kinnaravi mata oyawa contact karaganna ona ikmanin uwamanawakata...Amith..

    ReplyDelete
  4. බ්ලොග් එකේ අබවුට් මී එකට යටින් ඈති මගේ ෆේස් බුක් එකවුන්ට් ප්‍රොෆයිල් එක...

    ඒකෙන් කන්ටෑක්ට් කරගන්න පුලුවන් ඕන වෙලාවක මචෝ... (y)

    ReplyDelete