අහස සේ නුඹ අනන්තයි....

Saturday, March 28, 2015

සංසාර පුරුද්දද මේ හමුවීමේ අරුමේ... හිමි නොවෙනා බව දැනුනත්.. වෙන්වීමක් නොමැති....





අහඹු හමුවීමක්....? නැහැ... 
දෛවය...? මන්දා.... 
සංසාර පුරුද්දක්...? අහ් ඔව්... වෙන්න ඇති... 
හම්ම්ම්.... 
කොහොම හරි වේවා අපි හමුවුණා.... ඒ වගේම අපිට අපි අහිමි වුණා.... 
ඒත්... මගේ හිතට වදදෙනවා එකමෙක දෙයක්.... හැම මොහොතකම හැම තත්පරයකම....
අදටත් මම හිතනවා... හැමදේම පැත්තකට දාලා හිතනවා.... 


කවුද ඔයා...? 

ජීවිතේ පළවෙනි වතාවට මම කවුද කියල මං දැක්කා ඔයා තුළින්.... 


හැමදාම ඔෆිස් ගිහිල්ලත් මං කල්පනා කලේ ඔයත් එක්ක කතා කරපු ඒවා ගැන... සමහර වෙලාවට මට ඉබේම හිනා යනවා... ටිකකින් ආයෙත් මූඩ් එක වෙනස් කරගෙන හෙමීට වටපිට බැලුවේ කවුරු හරි දැක්කද දන්නෙත් නෑ කියල හිතිල... චතුරි අක්කා එහෙම දැක්ක නම් සෑහෙන්න දවසකට මාව අල්ලගෙන බයිට් කරයි ආයේ දෙක්ක නෑ.... පිස්සී... මම මටම කියාගෙන අයෙත් වැඩ පටන් ගන්නවා... පැයක් යන්න කලින් ආයෙත් ඔයා හිතේ හොල්මන් කරනවා... හරි දඟයෙක් මේ කොල්ලා නම් මට ඉන්න දෙන්නෙම නැති හැටි... හිත කියනවා... හිත මෙහෙම බොරුවට නෝක්කාඩු කිව්වට ආසයි කියල මං දන්නවා... ඉතිං කලින්ම ෂෝට් ලීව් දාලා මං ඔෆිස් එකෙන් පනිනවා... ගෙදර ආව රටක් රාජ්ජයක් දිනුවා වගේ... ‍එවෙලේම ෆෝන් එකට මැසේජ් එකක් ආවා ඔයා බිසී කියලා.... මදෑ ඇදගෙන නෑවා... එහෙම හිතාගෙන මූණත් එල්ලගෙන නවල් එකක් කියවන්න පටන් ගත්ත ඇඳට පැනලා.... පොත දිහා බලන් හිටියට අකුරු නිකන් පාවෙනවා වගේ... ඇස් පොත උඩ උනාට හිත ඔයා ළඟ.... මොන පොත් බැලිල්ලක්ද ඉතිං.... පොත පැත්තකට දාල නිදාගන්න හැදුවා... හයියෝ මොන වදයක්ද මේක.... ඇයි මං මෙච්චරටම එයා ගැන හිතන්නේ... තමුසෙට පිස්සුද... මං මටම කෑගැහුවා හිතින්....


"මං ඔයාගේ බ්ලොග් එක කියවනවා... ඒවා කොච්චර කියෙව්වත් ආපහු කියවන්න හිතෙනවා... ඒ කියවන හැම වෙලේම මට ඉරිසියා හිතෙනවා... ඒ ඉන්න තැන් වල අනේ මට ඉන්න තිබුනා නම් කියලා... මං ගැනත් ඒ වගේ දවසක කෙනෙක්ට ඉරිසියා හිතෙනවා නම් කියලා... මම අතරමං වෙලා වගේ මට දැන් දැනෙන්නේ... මොකක් කරන්නද මට තේරෙන්නෑ... හරිම හිස් බවක් මට දැනෙනවා... " දවසක් ඔෆිස් ඇරිලා හවස ගෙදර ඇවිත් බලද්දී මේ දිග මැසේජ් එක එවල තිබ්බා ඔයා... ඇත්තටම මට ඔයා ගැනම ලියන්න ඉරිසියා කරන්න ගොඩක් දේවල් තියෙනවා... ඔන්න දැන් ඔයා ආස කරපු විදියටම මං ඔයා ගැන ලියන්නත් පටන් ගත්තා.... 



දන්නවද අවංකවම  මම ගොඩාක්  කැමතියි ඔයාට... ඔය සරල කමට....  අවංක කමට... හැම දෙයක් ගැනම හොඳට තේරුම් අරන් ඉන්න එකට... ඔය ආදරණීය බවට මම ගොඩක් කැමතියි... ඊටත් වඩා කැමතියි මං ගැන හැම වෙලේම හොයල බලන එකට... ඔයා මහ පර්වතයක් වගේ, ඒ පාමුල මං චූටි මැටි ගුලියක් වගේ... හුළඟට පවා හෙලවෙන... ඔයාට තරම් හිත හයිය නැති උනත්, ඔයා මාත්තෙක්ක ඉද්දී මාත් හැමදාමත් Strong තමයි... මහ ගොඩක් කියල හීන, බලාපොරොත්තු නැති මගේ ජීවිතේට මේ ටිකත් මහමෙරක් තරම් වටිනවා...



එදා පන්සලේදී ඔයත් එක්ක පිච්ච මල් පූජා කරල, බෝධියේ වට හතක්ම ගිහින් වෙව්ලන ඇඟිලි වලින් වැඳගෙන ඇස් වල කඳුළු පුරෝගෙන මං එකම එක දෙයයි පැතුවේ.... මේ සැනසීම මට හැමදාටමත් දෙන්න දෙවියනේ කියලා... දෙවියන්ටත් අපි ගැන ඉරිසියා හිතිලද කොහෙද ඒ ඉල්ලීම නැත්තටම නැති කරල දැම්මනේ... දුකයි... මහ ගොඩක් දුකයි... මට නැති උනේ ඔයාව විතරක් නෙමෙයි... මාවත්... කාලෙකට පස්සේ ආසවෙන් ජීවිතේ ගැන හිතන්න පටන් ගත්තා විතරයි හැමදේම මොහොතකින් වෙනස්උන එක දරාගන්න හරි අමාරුයි.... ඔහොම දුක් වෙවී ඉද්දී...  "ජීවිතේ හැමදේම දිහා සුබවාදී විදියට බලන්න නංගී" ටාර් ගාල මතක් උනේ ඔයාගෙ ඒ වචන ටික... පුදුමයි... ඉබේම හිත සැටිස් උනා.... 

දයාබර Vish... වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම ඔයා සැබෑම වින්දනයක්... පුදුමාකාර සැනසීමක්... ඔයා ආසා කරපු විදියට මට ඔයාගේ ජීවිතේ වෙන්න බැරි උනත්... ඔයාගේ ආදරණීය වයිෆ් වෙන්න බැරි උනත්... මොන බැඳීමකින් හරි හැමදාමත් මං ඔයත් එක්ක ඉන්නවා... දුරින් හරි... ඒක මගේ පොරොන්දුවක්... 



අතීතය සිහිනයක් පමණයි 
හැබෑ සුවඳක් නෑ.. 
එදා සෙනෙහෙන් නොබැඳුනා නම්
මෙදා වියෝවක් නෑ... 

තැනූ මංදිර බිඳී වැ‍ටුනත් 
නෙතේ කඳුලක් නෑ .. 
සිනහ වෙන්නට වරම් නොලදත් 
සිතේ කිළුටක් නෑ..

අතීතය සිහිනයක් පමණයි....

සොබා දහමට නොවන අවනත
ලොවේ කිසිවක් නෑ
ලොවේ පැරදුම මිසක කිසිදා
ලැබූ දිනුමක් නෑ....






4 comments:

  1. ජීවිතේ හැමදේම දිහා සුබවාදී විදියට බලන්න...
    මේක නම් ඇත්ත තමා....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තම ඇත්ත නේන්නං රූපේ... ^_^

      Delete
  2. Replies
    1. ඒ කවුද කියල මාත් හිතනව තාම... :p

      Delete